XXL GSM elérhetőségek

Díjmentesen hívható
06-80-552-023
06-30/4 XXL GSM (06-30-4-995-476)
06-70/5 XXL GSM (06-70-5-995-476)
Szervíz:
06-70- 442-0733
06-20-393-3593
1061 BUDAPEST
JÓKAI TÉR 6.
1062 BUDAPEST
OKTOGON TERÉZ KRT. 18. (udvarban)
1 óra ingyen parkolást biztosítunk minden nálunk vásárlónak az Aradi utca 8.-ban található parkolóházban!

Utoljára megtekintett

Általános Szerződési Feltételek

Termékekre vonatkozó szállítási és jótállási rendelkezések

Felek rögzítik, hogy a termékek szállításra és a jótállásra a 2013. évi V. tv. (Ptk.) és Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezési az irányadóak. A Szállító rögzíti, hogy a webáruházában mobiltelefonok, tabletek, laptopok (egyéb elektronikus termékek) és ezek kiegészítői vásárolhatóak meg. A továbbiakban ezek együttesen: Termékek

FIGYELEM!
A termékek árai, a gyártó által a dobozban adott minden tartozékkal, régionként eltérő nyelvezettel, 27%-os ÁFA-s számlával értendőek. Az árak előreutalásos és készpénzes vásárlásra vonatkoznak. Kártyás fizetésnél 2,5% kezelési költséget számolunk fel. A megértésüket köszönjük! Áruházunk változó árukészlettel dolgozik, amennyiben az Ön által választott modellből pillanatnyi készlethiány merülne fel, abban az esetben (ha megoldható) néhány héten belül beszerezzük Önnek.

Aktuális készletünkről kérjük, mindenkor érdeklődjön! 

Az új készülékekre 36 vagy 48 hónap garanciát vállalunk, ami a következőképpen alakul: 36 hónap garancia esetében 12 hónap teljes körű bolti (boltunk által vállalt) plusz 24 hónap szoftver, 48 hónap garancia esetében 24 hónap teljes körű gyári (magyarországi márkaképviselet által vállalt) plusz 24 hónap szoftwer garanciát vállalunk. Az Ön által választott készülékre a specifikációkban megadott garanciát tudjuk biztosítani.

Budapesten ingyenes a kiszállítás készülék rendelés esetén, illetve tartozék rendelés esetén 10000Ft feletti összegnél. Vidékre 2300 Ft-ért küldjük a csomagot utánvéttel, a készletre kerülést követő munkanapon.

1. Szerződés szerinti termékek lényeges tulajdonságai
Szállító ide kattintva elérhető Termékeket forgalmazza. Lényeges tulajdonságairól az adott Termék nevére kattintva tájékozódhat.

2. Elérhetőségek
Az XXL GSM.hu tulajdonosa és üzemeltetője Adaptech Mobil Kft.
Cégnév: ADAPTECH MOBIL KFT.
Székhely: 1066. Budapest, Teréz körút 18. Földszint 3.
Adószám: 23764651-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-977087
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató nevében eljáró személy: Slukk Péter

Tárhely szolgáltató adatai:
Név: WebKings, Pckonyha Bt.
Székhelye: 2330. Dunaharaszti, Botond u. 15/A.
Email: webmaster@webkings.hu

Az XXLGSM.HU elérhetőségei:
Adaptech Mobi Kft. elérhetőségei:
Üzlet 1. : BUDAPEST OKTOGON VI. TERÉZ KRT. 18. (udvarban)
Üzlet 2. : BUDAPEST VI. JÓKAI TÉR 6.
ÉRTÉKESÍTÉS: Jókai tér: +36304995476, +36705995476 Teréz krt.: +36704420733
SZERVÍZ: Teréz krt.: +36704420733, Jókai tér: +36203933593,
Online áruház: http://www.xxlgsm.hu
E-mail: info@xxlgsm.hu

3. Árak
A Termékek árai az adott Termékre kattintva érhetőek el.

4. A teljesítés feltételei
Fizetési módok:
- Készpénz
- Utánvét
- Előreutalás
- Bankkártya (személyes átvétel esetén szaküzletünkben)
A számlát a termékkel együtt kézbesíti a Szállító.

Rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása munkanapokon legkésőbb 24 órán belül megtörténik. Az adott munkanapon 14.00 óráig beérkezett, illetve befogadott megrendeléseket másnap munkatársaink összeállítják és átadják a Futárszolgálatnak, harmadnap pedig a Futárszolgálat munkatársai kiszállítják Önnek. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Szállítás módja:
A küldemények kézbesítése Budapest területén kívül, kizárólagosan a Royal Sprint futárszolgálattal történik. A megrendelés beérkezését követő napon a Futárszolgálat SMS-en keresztül értesítést küld a megadott telefonszámra a csomag várható kézbesítési időpontjáról. Amennyiben valamilyen okból a Megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a Futárszolgálat a Megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban.
FONTOS! A futárszolgálat csak egyszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
A visszaszállítást követően a második kiszállítás költsége vásárlót terheli.

Kiszállítási idő:
Legfeljebb 1 óra - 2 munkanap
A megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2 nap) NAPKÖZBEN, azaz Budapesten 11.00-18.00, vidéken 8.00-16.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudják az utánvétes küldeményt!

Visszaigazolás:
Minden internetes rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A rendelés folyamata az ügyfélszolgálatunkkal való telefonos egyeztetés után lép érvénybe.
Hibák, hiányosságok javítása
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a terméknél vagy az árnál, Szállító fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szállító azonnal tájékoztatja Önt az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatok, adatbeviteli hibák javítása
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Vásárlási tudnivalók
Keresse meg a megrendelni kívánt terméket. Kattintson a termék nevére.
Az termék ára alatti kosár gombtól balra adja meg a menyiséget.
Kattintson a „Kosárba gombra”
Megjelenik egy üzenet: „Kosárba raktunk x terméket”, kattintson az alatta lévő „Ide kattintva befejezheti a vásárlást.” linkre.
Rendezze megrendelését, ügyeljen a darabszámra!
Kattintson a „MEGRENDELEM” gombra
Ha már regisztrált Ügyfelünk jelentkezzen be, ellenkező esetben lentebb töltse ki az adatokat.
A kitöltést követően olvassa el a feltételeket és pipálja ki a jelölő négyzetet.
Kattintson a „Regisztrálok” gombra a tovább lépéshez.
A következő üzenet értelmében: „Regisztrációja sikeres volt, véglegesíteni a vásárlást befejezni a visszaigazoló levélben kapott linkre kattintva tudja!”
Ellenőrizze igazoló levelünket email fiókjában.

5. Panaszkezelés módja
Szállító a panaszokat a 2. pontban megjelölt postai és e-mail címen fogad. A panaszokra Szállító munkanapon 48 órán belül válaszol.
Vita esetén fogyasztó a Békéltető Testülethez fordulhat.
Szállító székhelye szerint illetéke Békéltető Testület: Budapesti Békéltető Testület 1016 Bp., Krisztina krt. 99. III./310. levelezési cím: 1253 Bp., Pf: 10.

6. A vásárlástól való elállás/felmondás (fogyasztói szerződés esetén)

6.1. Távollevők között kötött fogyasztói szerződés esetében a fogyasztót elállási (szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén felmondási) jog illeti meg. Fogyasztó a Ptk. 8:1§ (1) bekezdés 3. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Vállalkozás a Ptk. 8:1§ (1) bekezdés 4. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
A fogyasztó 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Ha szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szolgáltatás teljesítése megkezdődött, a fogyasztó a szerződés megkötésének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül jogosult felmondási jogát gyakorolni.

6.2. Az elállási idő az Eladótól megrendelt termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fogyasztó, vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy:
- a terméket átveszi,
- több termék adásvételekor - ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik - az utoljára szolgáltatott terméket átveszi,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételt vagy darabot átveszi,
Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az elállási idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fogyasztó, vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az első terméket átveszi.
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le.

6.3. Amennyiben a fogyasztó az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/ felmondási szándékát egyértelműen tartalmazó nyilatkozatát köteles eljuttatni postán az Eladó címére (Budapest VI. Jókai Tér 6.; Budapest Oktogon VI. Teréz Krt. 18.), vagy emailben az info@xxlgsm.hu címre, vagy személyesen az Eladó Ügyfélszolgálatán.

6.4. A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha az 5.2. pontban megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

6.5. A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

6.6. A fogyasztó az elállás/felmondás jogát nem gyakorolhatja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29.§-a értelmében az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében (pl. a Vásárló kérése alapján egyedileg konfigurált termékek), amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fülhallgató, kijelzővédő fóliák);

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

A h) pontban meghatározott esetben az elállási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

6.7. Ha a fogyasztó eláll a fentieknek megfelelően eláll a szerződéstől, úgy köteles az Eladótól megrendelt és átvett termék(ek)et az Eladó Ügyfélszolgálata számára indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

6.8. Az elállási jog gyakorlása miatt a termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. A fogyasztót csak a visszaküldés költségei terhelik. Az Eladó ezen felül követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

6.9. Az elállási jog jogszerű gyakorlása esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül köteles a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket visszatéríteni. Ez alól kivétel az a többletköltség, amely amiatt merült fel, hogy a fogyasztó az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

6.10. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a 5.9. pont szerinti összeget, amíg a fogyasztó a terméke(ke)t vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

6.11. Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, ha a fogyasztó kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén a fogyasztó köteles megtéríteni Eladó számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.

6.12 A jelen tájékoztató hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja, a teljesítést követően a szerződéshez kapcsolódó adatokat nem tárolja, de a tranzakciókról természetesen számlát állít ki. Javasoljuk, hogy a vásárlást igazoló adatokat Ön őrizze meg a későbbi esetleges igényérvényesítése céljából.
A szerződés nyelve eltérő megállapodás hiányában a magyar.

Fontos figyelmeztetés!
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát ide kattintva az 1. számú mellékletben a megnyíló nyomtatványon (elállási/felmondási nyilatkozat) gyakorolhatja. A nyilatkozatot fogyasztó a 2. pontban megjelölt postai címre, vagy e-mail címre küldheti meg. Tájékoztatjuk, hogy fogyasztó határidőben gyakorolja az elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi a nyilatkozatot. Fentebb leírtak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Ide kattintva a 2. számú mellékletben felsorolt esetben a fogyasztó az elállási/felmondási jogát nem gyakorolhatja. Amennyiben a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni Szállítónak, vagy a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Terméket szállító csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szállító fényképet készíthet.

A termék visszaküldésének költségét fogyasztó viseli.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Visszatérítés elállás esetén
Amennyiben fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szállító visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy fogyasztó a Szállító által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód alkalmaz a Szállító, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7. Kellékszavatosság, jótállás
Ezen tájékoztatásnak Szállító a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerinti minta alkalmazásával tesz eleget az alábbiak szerint:

7.1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szállító által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással (Szállító) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön - választása szerint - a 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés Szállító jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok (7.1. pont) gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.Szállító felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a termék nem rendeltetésszerűen kerül használatra (felhasználói útmutató utasításainak figyelmen kívül hagyása, beázás, fizikai sérülés), vagy az operációs rendszert szerviz szinten kezeli (heckelés, root, knox 0x1, jailbrake, bootloader nyitás stb.) az garancia megvonással jár!

8. A szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A rendelés írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető. Jelen ÁSZF példányát tartós adathordozón (PDF formátumban, email mellékleteként) a megrendeléshez Szállító elküldi minden megrendelés esetén egyedileg.